سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آغاز فروش فوقالعاده سایپا | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز شنبه فروش در قالب طرح‌های فوق‌العاده را برای دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران آغاز کرده است.

گروه خودروسازی سایپا از امروز شنبه 21 آذرماه فروش ویژه دو محصول کوییک با گیربکس معمولی و کوئیک آر با گیربکس معمولی را با حداکثر موعد تحویل 90 روزه آغاز می کند.

مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی تا اتمام ظرفیت محصول و طرح ثبت نام پیشاپیش قانون حمایت از خانواده و جوانان (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند) هفت روز است.

متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ پیش ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است در طرح ویژه مادران نیز پیش ثبت نام پس از تایید مادران واجد شرایط ثبت نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم آنها از 19 آبان 1400 به بعد متولد شده است) انجام می شود.

امکان ثبت نام نهایی فراهم شده و وجه مسیر واریز می شود.

در طرح ویژه مادران محدودیت هایی از قبیل داشتن گواهینامه معتبر، نداشتن پلاک فعال، یک دستگاه برای هر کد ملی، عدم خرید در 48 ماه گذشته معرفی و لحاظ نمی شود.

اما در طرح ویژه متقاضیان عادی، شرط نداشتن شماره پلیس فعال، 18 سال سن و شناسه معتبر، محدودیت فاکتور 18 ماهه و شماره تلفن به نام متقاضی خواهد بود.