سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این خودرو در یک ماه 310 میلیون تومان گران شد!

قیمت لاماری در نمایندگی 1 میلیارد و 94 میلیون تومان است این خودرو در بازار حدود 1میلیارد و 920 میلیون تومان خرید و فروش می شود

قیمت لاماری نسبت به هفته گذشته 200 میلیون و نسبت به ماه پیش 310 میلیون افزایش داشته است. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

 

برندمدل(سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
ایما 1401 صفر 1,094,000,000
ایما 1401 صفر 1,920,000,000

طرح نوسازی تاکسی های فرسوده تهران آغاز شد

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نوسازی تـاکسی‌های فـرسـوده با امکان ثبـت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبـر داد. 

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران افزود: از مهمترین اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان می توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و... اشاره کرد. زیبایی بصری شهر

معاون فنی و عملیاتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: وقفه هشت ماهه در فرآیند نوسازی ناوگان به دلیل حذف خودروهای سمند و پژو 405 از سبد تولید شرکت ایران خودرو و عدم موافقت خودرو سورن توسط سازمان ملی استاندارد به دلیل برخی ایرادات

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به رفع موارد فوق و صدور گواهینامه های شماره گذاری لازم برای خودروی تاکسی سورن، طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب سمند گازسوز تراز آلایندگی. خودرو سورن پلاس یورو 5 با قیمت تقریبی دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور عرضه شده است و قیمت نهایی بستگی به ارائه پیش فاکتور صادره از ایران دارد. شرکت خودرو.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محتشمی پور در پایان افزود:

زمان تحویل خودرو پس از تکمیل وجه حداکثر سه ماه است و متقاضیان برای نوسازی خودروی تاکسی فرسوده.

باید دارای مجوز حمل و نقل تاکسی معتبر با ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و سپس جهت ثبت نام نهایی نقدی با دفتر هماهنگی اداری تاکسیرانی تماس بگیرید.


آلپینا B4 گرن کوپه در سرزمین سامورایی ها!

خودرو: در بخش موتور، هر 4 کوپه آلپینا B4 گرن از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر با 495 اسب بخار قدرت و 729 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. این کیت با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مطابقت دارد.

آلپینا نسخه انحصاری خود را بر اساس BMW M4 Gran Coupe معرفی کرده است که در سبد آلپینا با نام B4 Gran Coupe شناخته می شود.

جالب اینجاست که تنها 4 دستگاه از آلپینا B4 گرن کوپه تولید خواهد شد که مخصوص بازار ژاپن است.

جزئیات انحصاری آلپینا در این مدل شامل چرخ های 20 پره می شود که علاقه مندان به خودرو، حضور این طرح انحصاری و کلاسیک آلپینا در BMW 2002 را دوست دارند زیرا یکی از بهترین نماهای جانبی از دنیای خودرو را ارائه می دهد.

رینگ ها در سایزهای 20 اینچی تولید می شوند.

از لوگوی آلپینا در قسمت های مختلف بدنه و داخل کابین نیز استفاده شده است.

چرم سیاه نرم طبیعی، پارچه آلکانترا، تزئینات چوبی و پوشش های منحصر به فرد کف نیز جزئیات جذاب داخلی هستند.

در بخش موتور، هر 4 کوپه آلپینا B4 گرن از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر با 495 اسب بخار قدرت و 729 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند.

این کیت با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مطابقت دارد.

آلپینا B4 گرن کوپه

این خودرو در 3.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

حداکثر سرعت 301 کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است


ماجرای ممنوعیت تاکسی های اینترنتی فرودگاه امام چه بود؟

رئیس شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با صدور مجوز تاکسی برای فعالیت 1200 تاکسی زرد در فرودگاه امام خمینی (ره) دیگر منعی برای فعالیت تاکسی های اینترنتی در این فرودگاه وجود ندارد.

سید چلواری در خصوص ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) گفت:

ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوعیتی ندارد و این تاکسی ها می توانند جلوی پارکینگ شماره سه فرودگاه و مسیر و مسیر ارتباطی توقف کنند. پل از ترمینال است پارکینگ دارد.

به گفته رئیس شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مجوز فعالیت 1200 دستگاه تاکسی زرد رنگ از قبیل تویوتا کمری، راور و وانت از سازمان تاکسیرانی برای تردد در فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شده و نرخ کرایه تمامی این تاکسی ها بر اساس پیش بینی شده است.

در کرایه از طرف شورای شهر است و نرخی بیش از این نرخ ها دریافت نمی شود.

وی در خصوص ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام گفت:

در حالی که در فرودگاه های بین المللی مانند کشورهای خارجی باید خدمات خوب و ایمن به مسافران ورودی و خروجی ارائه شود.

از سوی دیگر در صورت شکایت مسافران باید باید سریعا به مشکل آنها رسیدگی شود.

بنابراین طبق دستورالعمل تمامی فرودگاه ها از توقف و پذیرش اتوبوس های مسافربری مختلف در مقابل ترمینال جلوگیری شده و تنها تاکسی های اینترنتی می توانند در پارکینگ شماره 3 تردد کنند و در صورت درخواست مسافران را جذب کنند.


پیش بینی قیمت سکه سه بعدی در صورت افزایش قیمت دلار

 دیروز برخی سایت ها و کانال ها مدعی شدند که قیمت دلار در معاملات پشت صحنه وارد کانال جدید شده و حتی در کانال جدید به خط اول مقاومت رسیده است.

قیمت هر اونس طلا که روز پنجشنبه تا سطح 1820 دلار افزایش یافت.

در آخرین روز هفته کاهش یافت و حتی مرز 1800 دلار را از دست داد.

کاهش قیمت هر اونس طلا

دیشب قیمت جهانی طلا پشت مرز ذکر شده و در محدوده 1798 دلار معامله می شد.

برخی از سکه بازان باور دارند در صورتی که فلز گرانبهای جهانی امروز آرایش نزولی به خود بگیرد کار سکه بازان افزایشی سخت خواهد شد.

قیمت دلار وارد کانال جدید شد؟

با این حال تحلیلگران بازار سکه معتقدند قیمت سکه بیشتر از هرچیزی تحت تاثیر قیمت دلار حرکت می کند.

دیروز برخی از سایت ها و کانال ها مدعی بودند که قیمت دلار در معاملات پشت خطی وارد کانال جدید شد و حتی در کانال جدید به یک قدمی اولین مرز مقاومتی هم رسیده است.

پیش بینی قیمت سکه در صورت افزایش قیمت دلار

فعالان بازار سکه می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز کانال جدید را فتح کند این امر ممکن است موجب تقویت هیجان سکه بازان شود و خریداران بیشتری روانه بازار شوند.

البته عده ای از معامله گران با‌ اشاره به فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه می گفتند در صورت عقب نشینی نرخ دلار احتمال کاهش قیمت سکه وجود خواهد داشت.